選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
International marketing / Philip R. Cateora, John L. Graham
: international ed
一般図書(洋書)
Marketing : an international perspective / Philip R. Cateora, Susan M. Keaveney
書庫‐一般図書(洋書)
Direct response marketing : an entrepreneurial approach / William A. Cohen
書庫‐一般図書(洋書)
Marketing management / David W. Cravens, Gerald E. Hills, Robert B. Woodruff
書庫‐一般図書(洋書)
Fundamentals of modern marketing / Edward W. Cundiff, Richard R. Still, Norman A.P. Govoni
書庫‐一般図書(洋書)
Brand asset management : driving profitable growth through your brands / Scott M. Davis ; foreword by David A. Aaker
pbk.
一般図書(洋書)
Winning the marketing war : a practical guide to competitive advantage / by Robert Duro ; translated from the Swedish by Tim Crosfield
書庫‐一般図書(洋書)
マーケティングの教科書 : ハーバード・ビジネス・レビュー戦略マーケティング論文ベスト10 / ハーバード・ビジネス・レビュー編集部編 ; Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部訳
一般図書