選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
Principles of marketing : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
一般図書(洋書)
Comparative marketing systems / edited by Erdener Kaynak and Ronald Savitt
書庫‐一般図書(洋書)
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
書庫‐一般図書(洋書)
Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto
書庫‐一般図書(洋書)
Cases and readings for marketing for nonprofit organizations / [edited by] Philip Kotler, O.C. Ferrell, Charles Lamb
書庫‐一般図書(洋書)
Marketing management and strategy : a reader / edited by Philip Kotler, Keith K. Cox
書庫‐一般図書(洋書)
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
一般図書(洋書)
Market your way to growth : 8 ways to win / Philip and Milton Kotler
: [hbk.]
一般図書(洋書)
フェイス・トゥ・フェイス・ブック : クチコミ・マーケティングの効果を最大限に高める秘訣 / エド・ケラー, ブラッド・フェイ著 ; 澁谷覚, 久保田進彦, 須永努訳
一般図書
コトラーのマーケティング4.0 : スマートフォン時代の究極法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳
書庫‐一般図書
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
: cloth
一般図書(洋書)