選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
コトラーのマーケティング5.0 : デジタル・テクノロジー時代の革新戦略 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳
一般図書
Strategic marketing for not-for-profit organizations : program and resource development / Armand Lauffer
書庫‐一般図書(洋書)
Real time : preparing for the age of the never satisfied customer / [by] Regis McKenna
: pbk
一般図書(洋書)
Cause marketing : build your image and bottom line through socially responsible partnerships, programmes, and events / Joe Marconi
: hardcover
一般図書(洋書)
Internet marketing : building advantage in the networked economy / Rafi Mohammed ... [et al.]
一般図書(洋書)
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers / Geoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna
: pbk
一般図書(洋書)
Hero and the Outlaw : Building Extraordinary Brands through the Power of Archetypes
一般図書(洋書)