Delivering customer service : how to win a competitive edge through managing customer relationships successfully / Sheila[i.e. Sheila] Payne
(Grolier business library ; 1)
目次/あらすじ
| データ種別 | 図書 |
|---|---|
| 版 | Deluxe ed |
| 出版情報 | Hong Kong : Grolier International , c1997 |
| 本文言語 | 英語 |
| 大きさ | 188 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
| 巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | ISBN | 刷 年 | 予約 | 企画展示資料 | 仮想書架 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
参考図書 | 336.08/G/1-9 | 010268001 | 0717297403 |
|
|
書誌詳細を非表示
| 一般注記 | Includes bibliographical references (p. 183) and index |
|---|---|
| 著者標目 | *Payne, Sheila |
| 件 名 | LCSH:Customer services LCSH:Customer relations |
| 分 類 | DC21:658.812 |
| 書誌ID | 0000034017 |
| ISBN | 0717297403 |
| NCID | BA7710904X |
