Sisodia, Rajendra
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Sheth, Jagdish N. The rules of three, 2001: CIP t.p. (Rajendra S. Sisodia) book t.p. (Rajendra Sisodia) Does marketing need reform? 2006: CIP t.p. (Rajendra S. Sisodia) data sheet (b. June 28, 1958) galley (Raj Sisodia; Professor of Marketing at Bentley College; Ph. D. in mktg., Columbia) SRC:Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future / Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia, editors (M.E. Sharpe, c2006) |
から見よ参照 | Sisodia, Raj |
コード類 | 典拠ID=1000017814 NCID=DA1540652X |
1 | 世界でいちばん大切にしたい会社 : コンシャス・カンパニー / ジョン・マッキー, ラジェンドラ・シソーディア著 ; 鈴木立哉訳 [東京] : 翔泳社 , 2014.4 |