Kozinets, Robert V., 1964-
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Consumer tribes, 2007: t.p. (Robert V. Kozinets) p. xiii (Associate professor of marketing at York University's Schulich School of Business in Toronto, Canada; interests include anthropography, videography, science fiction films and shows, especially Star Trek and Star Wars) Amicus, Feb. 9, 2010 (hdg.: Kozinets, Robert V., 1964-) SRC:Consumer tribes / edited by Bernard Cova, Robert V. Kozinets, Avi Shankar (Routledge, 2011, c2007) |
Dates of Birth and Death | 1964 |
コード類 | 典拠ID=1000008312 NCID=DA17903296 |
1 | 消費者理解のための定性的マーケティング・リサーチ / ラッセル・ベルク, アイリーン・フィッシャー, ロバート・V・コジネッツ著 ; 松井剛訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) , 2016.6 |