Kotler, Philip, 1931-
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His Marketing management, 1967 Osnovy marketinga, 1994: t.p. (Filip Kotler) Chong su Ya Zhou, 2001: t.p. (Felipu Ketele) pref. (Philip Kotler) Marketing, an Asian perspective, c2006: t.p. (Philip Kotler) p. v (S.C. Johnson & Son distinguished prof. of Intl. Marketing, Kellogg Grad. Sch. of Mgmt., Northwestern Univ.; Ph.D. in econ., M.I.T.) b. May 27, 1931 His Marketing managmenet, 5th ed., c1984: t.p. (Philip Kotler) His Strategic marketing for nonprofit organizations, 3rd ed., c1987: t.p.(Philip Kotler), Northwestern Univ. EDSRC:経営者に贈る5つの質問 / P.F.ドラッカー著 ; ジム・コリンズ [ほか] 特別寄稿 ; 上田惇生訳(ダイヤモンド社, 2009.2)よりSFを追加 EDSRC:地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳(東洋経済新報社, 1996.10) EDSRC:Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler(SAGE, c2020): t.p. (Philip Kotler) p. xxii (S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern Univ.) |
Dates of Birth and Death | 1931 |
から見よ参照 | コトラー, フィリップ<コトラー, フィリップ> コトラー, P.<コトラー, P.> |
コード類 | 典拠ID=1000000237 NCID=DA00233712 |