選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
Permission Marketing : Turning Strangers into Friends, and Friends into Customers
一般図書(洋書)
Cases in marketing / by Norman A. P. Govoni, Jean-Pierre Jeannet, and Henry N. Deneault
書庫‐一般図書(洋書)
Marketing management : strategies and programs / Joseph P. Guiltinan, Gordon W. Paul
書庫‐一般図書(洋書)
Input, output, and marketing : proceedings of the 1977 London conference and the 1979 Toledo Ohio workshop / edited by S.J. Gielnik and W.F. Gossling ; with contributions from Y.K. Adamson ... [et al.]
書庫‐一般図書(洋書)
サービス・ロジックによる現代マーケティング理論 : 消費プロセスにおける価値共創へのノルディック学派アプローチ / クリスチャン・グルンルース著 ; 蒲生智哉訳
一般図書
顧客投資マネジメント : 顧客価値の可視化によるファイナンスとマーケティングの融合 / スニル・グプタ, ドナルド・R・レーマン著 ; スカイライトコンサルティング株式会社訳
一般図書
SNSマーケティングのやさしい教科書。 : Facebook・Twitter・Instagram-つながりでビジネスを加速する技術 / グローバルリンクジャパン, 清水将之著
書庫‐一般図書
How to Be Your Own Publicist : Everything You Need to Know to Act Like a PR Pro
一般図書(洋書)