Marketing and consumption in modern Japan / Kazuo Usui

(Routledge studies in the growth economies of Asia;122)
データ種別 図書
出版者 London : Routledge
出版年 2014
本文言語 英語
大きさ xiv, 260 p. : ill., map ; 25 cm

所蔵情報を非表示

巻 次 配架場所 請求記号 登録番号 状 態 ISBN 刷 年 予約 企画展示資料
: hbk 一般図書(洋書) 675/U 011084969 9780415323130

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. [204]-250) and index
著者標目 *薄井, 和夫(1953-) <ウスイ, カズオ>
件 名 LCSH:Marketing -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Consumers -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Consumption (Economics) -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Economic development -- Japan -- History -- 20th century
分 類 LCC:HF5415.12.J3
DC23:339.4/70952
書誌ID 0000102009
ISBN 9780415323130
NCID BB15210857

ページトップ