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Financial dimensions of marketing : a source book / compiled by Richard M.S. Wilson

目次/あらすじ
データ種別 図書
出版者 [London] : Macmillan in associat[i]on with the Institute of Cost and Management Accountants
出版年 1981
本文言語 英語
大きさ 2 v. (xxvi, 543 p.) : ill. ; 25 cm

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v. 2 書庫‐一般図書(洋書) 675/W/2 010776078 0333257421

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一般注記 Macmillan/I.C.M.A. series
Bibliography: p. 455-519
Include index
Previous control numbers ISBN 0-333-25741-3; 0-333-25742-1
著者標目 Wilson, Richard M. S
件 名 LCSH:Marketing -- Decision making  全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Finance  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.125
DC19:658.1/5
書誌ID 0000084317
ISBN 0333257413
NCID BA14243398

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