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Capitalizing on the crisis:Seize advantage in a downturn:Breakthrough ideas for 2009
Capitalizing on the crisis:Seize advantage in a downturn:Breakthrough ideas for 2009

巻  号 87(2)
刊行年 2009

Harvard business review / Graduate School of Business Administration, Harvard University

データ種別 雑誌
出版者 Chicago : A. W. Shaw
出版年 1922-
本文言語 英語
大きさ v. : ill. ; 23-28 cm

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87(2) 2009.02 書庫‐雑誌
87(2)
2009.02 書庫‐雑誌

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別書名 略タイトル:Harvard bus. rev
キータイトル:Harvard business review
一般注記 Supplements accompany some numbers
Indexes: Vols. 16 (1937)-v. 25 (1947), in v. 25; Ten-year index 1962-1971, 1 v. ; Ten-year index 1968-1977, 1 v.
Frequency varies: Quarterly, 1922-1947; bimonthly, 1948-2000; Monthly, 2001-
著者標目 Harvard University. Graduate School of Business Administration
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書誌ID 1000000190
ISSN 00178012
NCID AA00205665